Πολιτική Ακύρωσης
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ Ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
- Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος
Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).
Σύμφωνα με την Πολιτική Υπαναχώρησης, ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ακόμα και αν απλά άλλαξε γνώμη.
- Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων
Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή στην περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση. Γίνονται δεκτά μόνο προϊόντα που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ, εγχειρίδια κλπ) και οι ετικέτες πρέπει να είναι ενσωματωμένες σ’ αυτά. Επίσης, η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να έχει παραμείνει άθικτη.
- Αποστολή των προϊόντων στην Εταιρεία
Για κάθε προϊόν το οποίο επιστρέφεται ή για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο πελάτης πρέπει να περιλαμβάνει κατά την αποστολή του το πρωτότυπο παραστατικό στοιχείο (απόδειξης λιανικής ή τιμολόγιο).
Το κόστος αποστολής / μεταφοράς των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός ή εκτός Ελλάδος βαρύνει τον πελάτη.
- Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων
Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η Εταιρεία δικαιούται να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος.
- Επιστροφή τιμήματος
Η Εταιρεία έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που υπαναχώρησε ο πελάτης, υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης επέστρεψε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία θα ειδοποιήσει τον πελάτη με σχετικό μήνυμα μόλις γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής και πότε δόθηκε από την Εταιρεία η εντολή επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις από το πιστωτικό ίδρυμα που θα επεξεργάζεται τις εγγραφές.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Σε περίπτωση που έχετε παράπονα ή διαφωνείτε με τον τρόπο που σας εξυπηρετήσαμε μπορείτε εκτός από το να απευθυνθείτε στα Ελληνικά Δικαστήρια για την επίλυση της διαφοράς να απευθύνεστε και στο link [https://www.eccgreece.gr/el/online-dispute-resolution/] ηλεκτρονική πλατφόρμα για την εναλλακτική επίλυση διαφορών. Μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [www.efpolis.gr].